Monday 1 February 2016

GiveAway 2016 Tahun Impian Kita

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
http://mawarassufi.blogspot.my/2016/01/giveaway-2016-tahun-impian-kita-by.html
GIVEAWAY 2016 TAHUN IMPIAN KITA

Impian Dalam Hidup Yang Ingin Anda Capai Dalam Tahun 2016 Ini? 
Impian hidup suami saya adalah impian hidup saya juga... Pada tahun 2016 ini memang banyak sangat impian yang kami impikan & antaranya adalah :-
  • Berusaha dapatkan zuriat untuk kami sekeluarga & sentiasa berusaha untuk menambah bilangan pewaris kami semampunya.
  • Semoga kerjaya kami lebih teguh & success!
  • Perniagaan kami bertambah baik & maju serta di berkati olehNya.
  • Dapat membuat simpanan yang lebih baik! 
Tag 5 Kawan Blogger?

Jom semua, kita meriahkan lagi GiveAway sahabat kita ni...
Siapa lagi nak support sesama kita kalau bukan start dari kita dulu...
(^_^)

8 comments:

  1. Hi! try by press follow button on top eh! inshaa Allah boleh follow saya balik ;)

    ReplyDelete
  2. terima kasih...
    insya Allah nanti saya check nama saya

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum ..

    Terimakasih dan Tahniah atas penyertaan :)
    Saya doakan semoga impian awak tercapai . Paling utama saya doakan semoga awak kaya dan berjaya di dunia mahupun di akhirah .. Jangan lupa untuk terus submit doa pada Allah supaya dipermudahkan urusan mencapai impian ya. :D

    Esok tengok senarai pemenang ya. Mana tahu bertuah :)

    Saya doakan ya . In Shaa Allah :)

    Salam sayang,
    Mawar Assufi

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen di sini...
Insya Allah sepantasnya kita Blogwalking ke Blog awk pula...
Thanks a lot!